انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

انتخاب موضوع پایان نامه

انتخاب موضوع حرفه ای + پشتیبانی شبانه روزی قوی + تضمین انتخاب موضوع  + سیستم ثبت بازخورد موضوعات جهت خدمات رسانی بهتر

انتخاب نوع سرویس



مشخصات و اطلاعات تماس

دیدگاه کاربران

  • سلام
    من دانشجوی ترم سه نرم افزار هستم.در حال حاضر هم هیچ کاری نکردم.ببخشید چن تا سوال داشتم
    1-من برای شروع باید اول موضوع انتخاب کنم یا استاد راهنما
    2-موضوعاتی که پشنهاد میدین تکراری نیست؟(مثلا این امکان وجود داره که تقریبا همزمان به دو نفر موضوعات یکسانی رو ارائه بدین)
    3-موضوعاتی که ارائه میدین همه در که زمینه است(یعنی مثلا هر پنج مورد در زمینه داده کاوی باشه؟)
    4-میشه یه راهنمایی کلی بکنین ؟؟ میشه گفت هیچ آشنایی ای با شروع و انجام کار ندارم!فقط هم برای دفاع از پایان نامه تا تابستان سال آینده فرصت دارم!
    لطفا به همه سوالات پاسخ بدین
    با تشکر فراوان

  • با سلام اینجانب دانشجوی ترم اول دوره دکتری روابط بین الملل می باشم. سوالم اینست که نحوه پشتیبانی شما در خصوص تهیه رساله دکتری به چه صورت می باشد؟ و نرخ دریافتی شما تا پایان کار به چه میزان می باشد؟

  • سلام.دانشجوی ارشد مدیریت بازاریابی هستم.لطفا موضاعاتی در مورد برندینگ، بازاریابی یا هرمورد غیرتکراری مناسب جهت پایان نامه بفرستید.مکان تحقیق لطفا حتما بانک باشد.مقاله های بیس فراموش نشود. لطفا مقاله های بیس جدید باشند.چهارشنبه باید موضوعم رو همراه مقاله مرجع ارائه کنم .
    با تشکر.

  • سلام،من ترم اول رشته روانشناسی هستم برای 2 هفته دیگه باید یه پروپوزال به استاد تحویل بدم ولی به دلیل مشغله های فراوان محل کارم نتوانستم کاری انجام دهم البته موضوع مشخصه.امکانش هست که به من در این مدت کوتاه کمک کنید.چطور میتونم از کمکتون استفاده کنم؟؟

  • با سلام. برای انجام پروپوزال با توجه به قانون جدید که باید زمانی که پرو پوزال تهیه میشود بتوانیم از آن دفاع کنیم این سوال برای من مطرح شده که آیا امکان این وجود دارد که من بتوانم در مورد کار انجام شده از جانب شما توضیحاتی را در مورد اطلاعات جمع آوری شده بخواهم. چون در غیر این صورت برای دفاع از پروپوزال قطعاً دچار مشکل خواهم شد. با سپاس

  • فقط برای اینکه چندتاموضوع برای نوشتن پایان نامه ارشدعلوم قران وحدیث بهم بدین چقدرباید بپردازم.اگه موضوعات مطابق میلم نبودچی؟

  • سلام میخواستم بدونمبرای رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش نوسازی وبهسازی هم موضوع برای پایان نامه دارید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.