دریافت پکیج تحقیق

پکیج تحقیق

اولین پکیج جامع تحقیق در ایران

گروه آموزشی پژوهشی ایران – مادسیج در راستای ارتقاء سطح آموزشی و پژوهشی جامعه بزرگ علمی ایران و همچنین با هدف گسترش و توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش، اقدام به تهیه اولین پکیج جامع تحقیق در ایران نموده است. این پکیج برخلاف پکیج های موجود در اینترنت، با بررسی ها و تلاش های شبانه روزی گروه پژوهشی مادسیج تهیه شده تا به طور موثر پاسخگوی نیازهای جامعه فرهیخته علمی ایران باشد. همچنین تلاش شده است با شناسایی کمبودهای موجود در امر تحقیق و پژوهش که به دلایل مختلف گریبانگیر دانشجویان و پژوهشگران است، تا حد امکان ضمن برطرف کردن این کمبود ها، گامی بلند در جهت ارتقاء سطح علمی و پژوهشی برداشته شود.

پکیج تحقیق

 تصویری از صفحه اتوران پکیج و محتویات آن

پکیج تحقیق

چرا پکیج تحقیق مادسیج؟

مقاله نویسی و ژورنال ها: یکی از مسایل و مشکلاتی که بسیاری از دانشجویان و محققان با آن رو به رو هستند عدم آشنایی با نحوه مقاله نویسی، ژورنال ها و نحوه ارسال مقاله به آنهاست. فراگیری این اصول به شما کمک می کند بتوانید نتیجه تلاش ها و تحقیقات خود را به طور شایسته ای در بهترین ژورنال ها ارایه کنید. اما راه حل چیست؟

پکیج تحقیق

گروه پژوهشی مادسیج برای آشنایی اولیه شما به امر مقاله نویسی کتاب الکترونیکی ” چگونه یک مقاله علمی پژوهشی بنویسیم؟ ” را تدوین کرده است تا بتوانید با مطالعه آن آشنایی اولیه و کافی با اصول مقاله نویسی بدست آورید. پس از مطالعه آن نوبت به کتاب الکترونیکی ” چگونه به ژورنال های معتبر بین المللی مقاله ارسال کنیم؟ ” می رسد که در این کتاب به همراه عکس های بسیار، در ابتدا با نحوه انتخاب یک ژورنال مناسب آشنا شده و سپس روند ارسال مقاله برای ژورنال ها شرح داده می شود. در پایان نیز به بررسی مهم ترین دلایل پذیرفته نشدن مقالات پرداخته می شود.

پکیج تحقیق

  این دو کتاب به نحوی طراحی شده اند که به طور موثر تمامی نیازهای اساسی شما را در این زمینه پوشش دهند. علاوه بر این دو کتاب لیست ژورنال های ISI سال 2013، فهرست نشریات ایران در نمایه استنادی بین المللی، فهرست نشریات علمی دارای اعتبار و همچنین معرفی پایگاه های اطلاعاتی نیز ارایه شده است.

مقاله به همراه ترجمه: حال که با اصول مقاله نویسی و نحوه ارسال آن به ژورنال های بین المللی آشنا شدید، وقت آن رسیده است که با بررسی مقالات ISI مختلف به الگوی مناسبی برای ارایه موفق یک مقاله دست پیدا کنید. به این منظور در این قسمت 20 مقاله ISI به همراه ترجمه آن آورده شده است که با مطالعه آنها ضمن آشنایی با اصطلاحات معمول در مقالات معتبر، می توانید با ساختار کلی یک مقاله منتشر شده آشنا شده و با بررسی مطالب فراگرفته، در عمل آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید طبق آموزش های داده شده در دو کتاب قبل مقالات درخواستی خود را از طریق سایت مادسیج سفارش دهید.

پکیج تحقیق

انتخاب موضوع پایان نامه: انتخاب موضوع پایان نامه را می توان کابوس دانشجویان دانست ! حال اگر راهنمایی جامع برای پیدا کردن یک موضوع خوب داشته باشید چطور؟ احتمالا این کابوس به رویایی شیرین تبدیل می شود؛ رویایی که آینده شما را نیز تامین می کند.  انتخاب موضوع پایان نامه علاوه بر اینکه شما رو به سوی پایان تحصیلاتتان پیش می برد، می تواند در آینده شما نیز بسیار تاثیر گذار باشد؛ چه در ادامه تحصیل و چه در زمینه های شغلی. بنابراین انتخاب یک موضوع خوب برای پایان نامه را بسیار جدی بگیرید.

پکیج تحقیق

تیم آموزشی پژوهشی مادسیج برای برطرف کردن این مشکل عمده، اقدام به تدوین یک کتاب الکترونیکی با عنوان ” راهنمای جامع انتخاب موضوع پایان نامه ” کرده است. در این کتاب اصول اساسی و کلی انتخاب یک موضوع خوب برای پایان نامه شرح داده شده است که می تواند راهگشای بسیاری از دانشجویان باشد. علاوه بر آن بیش از 1000 عنوان پایان نامه در رشته های مدیریت و حسابداری نیز آورده شده است.

پایان نامه: اگر انتخاب موضوع پایان نامه را انجام داده اید، وارد مراحل بعدی از جمله نوشتن پروپوزال می شوید. اینجا جائیست که به کتاب ” راهنمای نگارش پروپوزال ” نیاز خواهید داشت. مطالعه این کتاب به شما کمک می کند تا بتوانید پروپوزال خود را بدون واسطه و به خوبی بنویسید؛ اما کار در اینجا تمام نمی شود زیرا برای آشنایی هر چه بهتر و بیشتر شما تیم مادسیج تدابیر بیشتری اندیشیده است. یک نمونه پایان نامه کامل دانشگاه تهران (با رضایت کامل دانشجو آن) ، بیش از 40 نمونه پایان نامه فارسی شامل 15 صفحه اول و 10 نمونه پایان نامه کامل لاتین بدون شک جای سوالی در زمینه نگارش پایان نامه برای شما باقی نخواهد گذاشت.

پکیج تحقیق

پرسشنامه: پرسشنامه ها ابزاری هستند که برای جمع آوری داده های اولیه از افراد مختلف برای پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه ها استفاده می شوند. مادسیج، به عنوان مبتکر پرسشنامه های استاندارد، راهنمایی مختصر برای طراحی پرسشنامه و همچنین 10 نمونه پرسشنامه پرکاربرد رشته های مدیریت و روانشناسی را در این قسمت قرار داده است تا دانشجویان و محققان ضمن آشنایی با اصول کلی طراحی پرسشنامه و بررسی نمونه های آن، بتوانند در صورت نیاز به بانک بزرگ پرسشنامه مادسیج مراجعه و پرسشنامه مدنظر خود را دریافت و یا سفارش دهند.

نرم افزارهای آماری: مورد دیگری که ممکن است در پایان نامه ها به آن نیاز باشد تحلیل آماری و نرم افزارهای آماری است. در این قسمت مطالب مفید و جامعی پیرامون سه نرم افزار SPSS، SAS و LISREL جمع آوری شده است که با مراجعه به آنها می توانید اطلاعات و آشنایی کافی در مورد هر نرم افزار بدست آورید.

تحلیل های آماری: همانطور که گفته شد تحلیل های آماری جزء مهمی از پایان نامه ها به حساب می آیند. اگر تاکنون کتاب های بسیاری در مورد تحلیل های آماری خوانده اید اما باز هم در تحلیل پروژه خود با مشکل رو به رو هستید، دلیل آن نداشتن تجربه عملی و کاربردی است. بنابراین در این قسمت برای آشنایی عملی و کاربردی شما با تحلیل آماری، نمونه ای عملی به همراه فایل های SPSS و توضیحات کامل ارایه می شود تا بتوانید با کامل کردن اطلاعات خود پیرامون تحلیل آماری، به طور موثر به انجام پروژه های مرتبط بپردازید.

پکیج تحقیق

 سمینار: ارایه سمینار و دفاع از پایان نامه آخرین مرحله از ارایه یک تحقیق و پژوهش است که خود به اندازه سایر مراحل قبلی مهم و پر اهمیت است. در این قسمت ضمن ارایه نکات کاربردی برای ارایه یک سمینار خوب، نسخه پنجم نمونه پاورپوینت پایان نامه همراه با هدیه ویژه قرار داده شده استتا کامل کننده راه تحقیق شما و یک ارایه بی نقص باشد.

نمونه پاورپوینت پایان نامه (نسخه پنجم)

فیلم اسلایدهای موجود برای ارائه را نیز می توانید مشاهده کنید.

همچنین جهتن کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات پک نمونه تم پاورپوینت موجود در این پکیج ، اینجا کلیک کنید.

 tik7 کتاب چگونه یک مقاله علمی پژوهشی بنویسیم

tik7  کتاب چگونه به ژورنال های معتبر بین المللی مقاله ارسال کنیم

tik7 لیست ژورنال های ایمپک فاکتور دار بین المللی(2013)

tik7معرفی پایگاه های اطلاعاتی معتبر جهان به صورت جامع

tik7 معرفی سایت دسترسی رایگان به 50000  پایان نامه معتبر دکتری

tik7 لیست نشریات بلاک شده توسط وزارت علوم

tik7 لیست مجلات داخلی علمی پژوهشی

tik7 اولین کتاب راهنمای جامع انتخاب موضوع پایان نامه در ایران

tik7 بیش از 1000 موضوع پایان نامه در رشته های مختلف 

tik7 موضوعات جدید در رشته های مختلف  همراه با مقاله بیس معتبر

tik7 بیش از 40 خلاصه ابتدایی پایان نامه معتبر دانشگاه تهران

tik7 یک نمونه پایان نامه کامل دانشگاه تهران (با رضایت دانشجو)

tik7 بیش از 10 پایان نامه معتبر لاتین کارشناسی ارشد و دکتری

tik7 کتاب جامع پروپوزال نویسی با تحلیل یک نمونه پروپوزال

tik7 یک نمونه پروپوزال تصویب شده سال 1391 دانشگاه تهران

tik7 بیش از ده پرسشنامه استاندارد پر کاربرد در رشته های مختلف

tik7 آموزش اس پی اس اس به صورت تجربی  بر اساس خروجی های نرم افزار

tik7 آموزش ده قدمی اس پی اس اس به زبان ساده (آموزشی متفاوت)

tik7 آموزش آزمون های پرکاربرد در اس پی اس اس برای پایان نامه به صورت تصویری

tik7 آموزش مقدماتی لیزرل

tik7  آموزش مقدماتی نرم افزار SAS

tik7 آموزش اس پی اس اس به صورت نموداری

 tik7۱۰ نمونه اسلاید حرفه ای ارائه پایان نامه ، متفاوت ، جذاب و حرفه ای

tik7۱۶ نمونه اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم برای استفاده در اسلاید آغازین

tik7۱۶ نمونه اسلاید پایانی ( تشکر)

tik7۵ نمونه اسلاید تقدیم (به پدر و مادر)

tik7۵ نمونه اسلاید معرفی پایان نامه و مشخصات

tik7تعداد ۴۵ لیبل (Lable) و ۲۹ قاب (frame) با فرمت PNG

tik7 یک پاورپوینت پایان نامه سال 1391 دانشگاه تهران

tik7 آموزش ارائه پایان نامه در روز دفاع  (نکات ضروری که باید در روز دفاع حتما رعایت کنید)

tik7 20 مقاله آی اس ای معتبر با ترجمه فارسی رشته مدیریت

تیک با توجه به قیمت گذاری تک تک موارد عنوان شده فوق مانند کتاب پروپوزال نویسی، مقاله نویسی، انتخاب موضوع پایان نامه، 20 مقاله ترجمه شده، 8 تم حرفه ای پاورپوینت و سایر موارد، قیمت نهایی این پک 97000 تومان می باشد که تیم پژوهشی مادسیج این پکیج را با قیمت 19900 تومان به فروش می رساند.

تیک جهت رفاه حال کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند این پک به دو صورت قابل دانلود و ارسال پستی قابل سفارش است. خرید پستی شامل یک دی وی دی می باشد که علاوه بر محتویات فوق شامل آخرین نسخه از نرم افزارهای SPSS، SAS و LISREL نیز می باشد. لازم به ذکر است ارسال توسط پست پیشتاز می باشد و هزینه ارسال به عهده خریدار است

002 خریداران نسخه اول پک تحقیق، با یادداشت و نگه داری شماره پیگیری پرداخت می توانند از 50% تخفیف در خرید نسخه دوم پک تحقیق برخوردار شوند

تیک سیستم خرید خودکار بوده و بلافاصله پس از پرداخت فایل قابل دریافت است

تیک سایت مادسیج متصل به درگاه شاپرک بانک مرکزی بوده و پرداخت با تمامی کارت های بانکی امکانپذیر است

تیک پشتیبانی سایت کمتر از 3 ساعت پاسخگوی شما خواهد بود

تیک هرگونه سوال، مشکل، انتقاد و پیشنهاد را از طریق ایمیل research [at] madsg [dot] com مطرح کنید. لطفا در عنوان ایمیل “پکیج تحقیق” را ذکر کنید

 

پکیج تحقیق

قیمت پکیج:  19/900 تومان

قیمت با تخفیف  ویژه به صورت محدود ۱۵/۹۰۰ تومان ( این تخفیف به صورت محدود  به درخواست کاربران می باشد)

توجه: امکان ارسال پستی فعلا مقدور نیست فقط به صورت دانلود فوری می توانید دریافت کنید

 

نظرات

دیدگاه کاربران